دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته در شیراز_ گروه مهندسی اهورا

دوربین مداربسته در شیراز

امروزه نصب دوربین مدار بسته اهمیت زیادی دارد. یکی از شهرهای کشور که به نصب این دوربین‌ها توجه زیادی می‌ کنند شیراز است. دوربین مداربسته در شیراز با درخواست بالایی روبه رو است‌. تمامی مکان های تجاری، رستوران ها، مغازه ها و… همگی نیاز ضروری به دوربین مداربسته دارند. در واقع وجود دوربین مدار بسته برای همه مکان های مهم که محل کسب و کار ها پر اهمیت است ضروری می باشد. در این مقاله شما را با خدمات دوربین‌های مداربسته در شیراز و قیمت نصب آن ها آشنا می کنیم.

خدمات دوربین مداربسته در شیراز

دوربین مداربسته در شیراز با ارائه بهترین خدمات در خدمت شما عزیزان است. این شرکت کار خود را به صورت مستقل انجام می دهد. از خدمات دوربین مداربسته در شیراز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امروزه امنیت خانه از ضرورت بالایی برخوردار است. با نصب دوربین مدار بسته تا حد زیادی می توان از پیش آمد اتفاقات ناگوار جلوگیری کرد. با وجود دوربین مداربسته در منزل خود میتوانید بدون هیچ گونه نگرانی به مدت طولانی به مسافرت بروید و دور از خانه باشید. اگر تمایل دارید در منزل مسکونی خود دوربین مدار بسته نصب کنید این شرکت با خدمات رسانی عالی در خدمت شما عزیزان است.
  • از خدمات دیگر دوربین مداربسته در شیراز می توان به نصب دوربین مدار بسته روی گوشی اشاره کرد.
  • دوربین مدار بسته شیراز برای نصب انواع دوربین مدار بسته در رستوران ها، فروشگاه ها و… آماده خدمات رسانی است.

مزایای نصب دوربین مداربسته

 

شرکت دوربین مداربسته در شیراز با حضور نصابان ماهر و وجود دوربین های با کیفیت، خدمات فوق العاده ای را برای شما عزیزان در نظر دارد. از جمله مزایای استفاده از این خدمات عبارتند از:

  • توانایی بسیار بالای نصابان در انتخاب مکان مناسب برای نصب دوربین و عیب یابی محل نصب
  • این شرکت پس از اتمام کار نصابان همچنان پیگیر می باشد. همچنین دارای خدمات پس از فروش است و در مورد میزان رضایت شما از محصول و نصابان از شما درخواست اظهار نظر می کند.
  • نصب دوربین مداربسته برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن
  • نصابان این شرکت بسیار ماهر بوده و شناخت کامل از تمامی دوربین های موجود را دارند.

دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته در شیراز نمایندگی دوربین های مدار بسته داهوا است. دوربین مداربسته داهوا جزء پرفروش ترین برندهای دوربین مدار بسته در سراسر دنیا است. این برند جزء دومین برند برتر دنیا است. این محصول در انواع مختلف و با کیفیت های گوناگون در بازار وجود دارد. دوربین اسپید دام داهوا توانایی چرخش با زاویه۳۶۰ را دارد و در تمامی زوایا ی محیط می توان از این دوربین بهره برد. شما می توانید با توجه به کارکرد و هزینه ای که بابت نصب دوربین مداربسته در نظر گرفته اید آن ها را انتخاب کنید. این دوربین ها با توجه به کیفیت خوبی که دارند دارای قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای هستند‌.

دوربین مداربسته داهوا دارای گارانتی اصلی بیش از ۲۵ ماه است. در این مدت هر گونه مشکلی برای دوربین به وجود آید بر عهده فروشنده و نمایندگی محصول است. دقت کنید که حتما قبل از خرید به این نکات توجه کنید.

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مدار بسته هایک ویژن

بهترین و درجه یک ترین برند دوربین مداربسته هایک ویژن است. دوربین مداربسته در شیراز با بهره گیری از این نوع دوربین محل مورد نظر شما را به امن ترین مکان تبدیل خواهد کرد. دوربین مدار بسته هایک ویژن محصولی از کمپانی چینی است که کار آن تولید وسایل امنیتی است.  این نوع دوربین پر فروش ترین دوربین های مدار بسته در سطح دنیا هستند. این دوربین ها در مدل های ۱، ۲، ۴، ۶ و ۸ مگاپیکسل وجود دارند. این دوربین ها پیشرفته بوده و دارای قابلیت های مختلفی هستند. برخی از این دوربین های مدار بسته توانایی عکس از پلاک را دارند. در صورتی که مایل به نصب دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا هستید می توانید دوربین های هایک ویژن را نصب کنید.

از ویژگی های دوربین مداربسته هایک ویژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به پردازنده داخلی
  • به صورت میکروفن دار و میکروفن خور تولید می شوند.
  • انجام تمامی فعالیت ها بدون استفاده از دستگاه ان وی آر
  • قابلیت ثبت پلاک‌ های با اعداد لاتین
  • قابلیت استفاده از حافظه داخلی
  • دارای دید متفاوت در شب

سیستم های اعلام سرقت

دوربین مداربسته در شیراز علاوه بر نصب دوربین های مدار بسته سیستم اعلام سرقت را نیز نصب خواهد کرد. سیستم اعلام سرقت در مکان هایی با کاربری مختلف قابل نصب است. به وسیله این سیستم از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری می شود. این سیستم ها هوشمند هستند و با حسگر هایی که دارند می توانند ورود افراد غیر مجاز را تشخیص دهند. دوربین مداربسته شیراز با نصب این سیستم کمک شایانی به حفظ و ایجاد امنیت می کند. این سیستم وابسته به یک دستگاه مرکزی است و با فعال شدن دستگاه مرکزی چشمی ها شروع به کار می کنند.

نصابان در شیراز شناخت کاملی از سیستم های اعلام سرقت دارند و با مهارت بالا آن ها را نصب می کنند. این سیستم ها در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند. می ‌توانید هر سیستم اعلام سرقت را که خواهان آن هستید در دوربین مدار بسته شیراز سفارش دهید. انواع دستگاه های این سیستم عبارتند از:

  • سیستم کنترل از راه دور

از راه دور این سیستم ها را فعال و غیر فعال می کنند. به دلیل کنترل از راه دور این سیستم ها طرفداران زیادی دارند.

  • سیستم دارای صفحه کلید

این نوع سیستم وظیفه غیر فعال و فعال کردن دوربین های ضد سرقت را بر عهده دارد. می ‌توانید در مکان های بزرگ و حساس از این مدل سیستم ضد سرقت استفاده کنید.

سخن آخر

در صورتی که متقاضی دوربین مدار بسته در شیراز هستید با کمک ما می توانید دوربین مداربسته با کیفیت را خریداری کرده و آن را توسط نصابان ماهر در محل کار یا مکان های دیگر نصب کنید. این فرایند در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود و در کمترین زمان همکاران ما نسبت به نصب دوربین اقدام می کنند‌. برای اعتماد بیشتر به نظرات مشتری های قبلی توجه کنید و بهترین تصمیم را در این خصوص بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *