گارانتی دوربین های مداربسته اهورا

اولین نکته در خرید یک کالای خوش نام و برند پیشینه عملکرد و عمر مفید ان می باشد.اما در زمان حال قطع  به یقین با گران شدن تجهیزات علاوه بر کیفیت و نام تجهیزات داشتن گارانتی حقیقی و واقعی برای خریداران بسیار ضروری و مهم می باشد. این بدان معنی است که کالای خوش نام با گارانتی حقیقی اولویت اول خریداران می باشد.

 

حال صرف نظر از گارانتی فیزیکی و تعمیراتی تجهیزات نکته بسیار مهم تر در آینده هر سیستم حرفه ای ساپورت فنی و یا گارانتی و خدمات فنی است. در همین راستا گروه مهندسی اهورا برای آرامش خاطر مشتریان و اطمینان انان از خرید کالای با دوام کلیه محصولات را با گارانتی تعویض 24 ماه و 18 ماه و همچنین خدمات فنی 5سال  به مشتریان ارایه می کند.

در ادامه متن نحوه گارانتی محصولات و شرایط استفاده از ان به اختصار توضیح داده شده است:

1-کلیه دوربین های مدار بسته  گروه مهندسی اهورا و دستگاه های ضبط تصویر دارای گارانتی تعویض کالا به مدت 24 ماه و خدمات پس فروش به مدت ده سال می باشد.

2-سایر تجهیزات مانند هارد و سوییچ و دیگر تجهیزات با توجه به نوع و مدل دارای 12 تا 24 ماه گارانتی اهورا سیستم می باشد.

3-تمامی تجهیزات دارای برچسب گارانتی اهورا سیستم می باشد .

4-هنگام خرید دستگاه شماره سریال دستگاه و تاریخ فاکتور در سیستم گارانتی اهورا سیستم ثبت خواهد شد. و خریداران محترم می توانند با بروز هر گونه مشکل با تماس با قسمت فنی و گارانتی از خدمات شرکت استفاده کنند.

5-در صورت بروز هرگونه مشکل در تجهیزات خریداری شده ازگروه مهندسی اهورا شما ابتدا می توانید با تماس با شرکت و مطرح نمودن آن و گرفتن مشاوره از کارشناسان در صدد رفع مشکل اقدام نمایید شایان ذکر است در 80 درصد مواقع به صورت تلفنی رفع عیب صورت خواهد پذیرفت.

در صورتی که رفع عیب صورت نگیرد پس از ارسال تجهیز مورد نظر به وسیله پست یا تیپاکس به آدرس شرکت ،کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب اقدام کرده(در صورت تشخیص کارشناسان ما دستگاه به صورت کامل تعویض خواهد شد)و برای شما ارسال خواهند کرد.

6- در صورتی که پروژه توسط گروه مهندسی اهورا اجرا گردیده باشد کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان در محل حاضر شده و نسبت به رفع عیب اقدام خواهند کرد.