دسته‌بندی نشده

معرفی انواع دوربین مداربسته

دوربین بالت

نوعی از دوربین های مداربسته که معمولا به صورت استوانه ای یا مکعب مستطیل که به صورت دیواری و در محیط های بیرونی نصب و راه اندازی می شوند. اصطلاح بالت به معنای گلوله یا لوله است و علت این نام گذاری شکل ظاهری دوربین می باشد. جنس بدنه دوربین های مداربسته بالت عموما فلزی می باشد.

دوربین دام

نوعی از دوربین های مداربسته که معمولا به شکل نیم کره ای که به صورت سقفی و در محیط های داخلی نصب و راه اندازی می شوند. اصطلاح دام به معنای گنبد است که علت این نام گذاری، شکل ظاهری دوربین می باشد، جنس بدنه دوربین های دام می تواند فلزی یا پلاستیکی باشد.

دوربین گردان

دوربین های گردان نام های متفاوتی دارند . بعضی از این نام ها عبارتند از Speed Dom و PTZ . این دوربین ها دارای قابلیت چرخش در جهت های مختلف و معمولا زوم کردن در یک زاویه خاص هستند. این دوربین های چرخشی معمولا دارای یک بدنه دام شکل و یک پایه با توجه به شرایط نصب می باشد که بستگی به ابعاد و میزان زوم برای محیط های داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد.

دوربین چشم ماهی

نوعی ار دوربین مداربسته معمولا به شکل دایره ای که به صورت سقفی و در محیط های داخلی نصب می شود. اصطلاح FishEye به معنای چشم ماهی است که علت نام گذاری دوربین شکل ظاهری دوربین می باشد.

دوربین Baby Cam

نوعی از دوربین مداربسته که معمولا با ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل می باشد. اصطلاح BabyCam به معنای دورببین کودک است که علت نام گذاری، کاربرد عمومی این دوربین برای مراقبت از کودکان می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *